Men Elisabeth, gör du något annat än att köpa nya garner?

Svaret på den frågan är nog nej. Det känns som att skaffa garn är det enda jag gör. Möjligtvis med undantag av att starta nya projekt. Nej, men på riktigt, det känns som att det enda jag bloggar om nuförtiden är alla nya garner. Jag har liksom bara avslutat ett enda projekt (!) på hela året, en tröja som dessutom påbörjats redan förra året... Nya garner däremot finns det gott om. Här, här, här, här, här, här och här är de flesta av senaste tidens garninköp (varav flera var stora leveranser!) Och självklar fortsätter jag drömma om mer garner... Hjälp alltså, jag börjar känna att det här inte riktigt är hållbart. När jag åker hem från Oxford ska jag ge mig själv garnförbud för resten av året så att jag får chans att sticka färdigt saker och ting...
 
/Elisabeth

Kommentera här: