Hönsbilder (1)

Jag kan inte direkt påstå att jag har saknat hönsen något sedan jag flyttade hemifrån, men satt ändå och kollade igenom hönsbilder nu ikväll och bestämde mig för att göra ett jättelångt inlägg med bara hönsbilder bara för att. Så långt att det blev två istället, ett med alla vanliga hönsbilder och ett med människor och höns.
Vifslan och salig Hen Wen.
Salig Miss Anne.
Salig Lill-Gruffalon.
Salig tuppkyckling (also known as 5:an)
Salig Lady Cathering the Bird med kycklingar (lägg märke till attributet "salig" framför nästan alla höns...)
Billina med Kusin Vitamin och salig tuppkyckling.
Kusin Vitamin.
Salig Kackel Spektackel.
Salig Lady Catherine the Bird.
Salig Kamikatzi.
Salig Lady Catherine the Bird.
En av Tigrarna (den har kanske något annat namn nu som jag inte känner till)
Våfflan (den har kanske också något annat namn nu)
Tofslan med kycklingar.
Tofslan med kycklingar (de andra ligger under henne).
//Rebecka

Kommentera här: