Färdiga!

Kom på att jag ju faktiskt inte lagt upp någon bild på de färdiga tightsen. Här är de i alla fall! Sjukt skönt att de är färdiga efter mååånga långa månader.
//Elisabeth
1 Rebecka:

skriven

Hur många månader har det tagit?

Svar: Jag började i maj och blev färdig i december! Fast jag stickade nästan inte alls under sommaren och så har jag ju gjort annat samtidigt förstås.
Virkligenstickat

2 Anonym:

skriven

Men så fina
Har du nåt mönster ??

Svar: Tack! Mönstret kommer från DROPS och du kan hitta det om du går in på garnstudio.com och sedan söker på "So Cosy" som modellen heter :)
Virkligenstickat

3 Anonym:

skriven

Vad använder du för garn? Mängd?

Svar: Jag använde DROPS Fabel, färgen heter "Berry Dreams" (print 330). Till storlek S gick det åt 350 gram.
Virkligenstickat

Kommentera här: